03.05.2024
30.11.2012 aktualizacja 30.11.2012

Misja "Marsonauci" czeka na studentów

PAP/EPA © 2012 / NASA PAP/EPA © 2012 / NASA

„Marsonauci” to tytuł kampanii marketingowej planety Mars, którą - przy wsparciu specjalistów z NASA i stowarzyszenia The Mars Society – zrealizują studenci. Zgłoszenia należy przesyłać do 5 grudnia.

Międzynarodowy projekt marketingowy organizują krakowska agencja Planet PR oraz Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

Głównym celem przedsięwzięcia jest przeprowadzenie przez zespół projektowy niestandardowej kampanii marketingowej dotyczącej planety Mars. Myślą przewodnią organizatorów projektu jest motto twórców serialu Star Trek: \"Śmiało podążaj tam, gdzie nie dotarł jeszcze żaden człowiek\".

\"Idąc za przykładem NASA, chcielibyśmy podjąć próbę dotarcia do kilkulatków i rozpocząć ich edukację właśnie w kierunku przyszłego podboju kosmosu\" - mówi autor projektu Łukasz Wilczyński właściciel Agencji Planet PR oraz europejski koordynator The Mars Society.

Udział w projekcie to dla studentów możliwość zdobycia unikatowego doświadczenia zawodowego, praktycznych umiejętności z obszaru PR i marketingu, a także możliwość zaliczenia praktyk studenckich.

Rekrutacja trawa do 5 grudnia 2012 r. Liczba miejsc jest ograniczona. Zgłoszenia (imię, nazwisko, dane kontaktowe, kierunek studiów) należy przesyłać na adres: marsonauci@planetpr.pl